Apple scherm vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeie middag, Ik zit met een probleempje. Mijn iphone zit vast op het (welgekende) apple scherm. Het gaat hier om een iphone 3gs (factory unlocked) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple scherm vast
Goeie middag,
Ik zit met een probleempje. Mijn iphone zit vast op het (welgekende) apple scherm. Het gaat hier om een iphone 3gs (factory unlocked) met firmware 3.1.3. . Als ik een restore wil doen via itunes (dus via de safe mode) pakt hij de software uit en controleert dit dan via apple. Bij dit laatste loopt het fout, na enkele seconden krijg ik het volgende: "dit apparaat is niet geschikt voor de opgegeven versie iphone". Ik heb geen backup dus zit redelijk vast. Ik heb ook al geprobeerd om te herstellen en bij te werken maar dit lukt ook niet (zelfde foutmelding). Iemand een idee wat te doen? alvast heel wel bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MobileMe, email scherm slaat vast | batyka | iPhone algemeen | 0 | 01-05-11 13:42 |
iPhone wit scherm, herstel loopt vast | aeger | iPhone algemeen | 0 | 19-01-10 00:46 |
Scherm loopt regematig vast | malfunction | iPhone algemeen | 2 | 14-08-09 18:23 |
Iphone scherm loopt telkens vast | robinX | iPhone algemeen | 0 | 26-05-08 20:58 |
Scherm IPhone staat vast | westtheo | Unlock [archief] | 9 | 18-03-08 14:41 |
|
|