Downloaden ios4 mislukt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik werk onder Vista. Heb Itunes laatste versie 9.2. Krijg onderstaande melding bij downloaden ios4. Na Firewall en anti-virus programma uitschakelen lukt downloaden nog niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downloaden ios4 mislukt
Ik werk onder Vista.
Heb Itunes laatste versie 9.2. Krijg onderstaande melding bij downloaden ios4. Na Firewall en anti-virus programma uitschakelen lukt downloaden nog niet niet. Wie tipt? `Er heeft zich een probleem Voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de iPhone van .... Er heeft zich een time-out van de netwerkverbinding voorgedaan` |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zou het later nog eens proberen, zal wel druk netwerk verkeer zijn.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Beste Pclahsen,
Dank voor reaktie. Ik probeer al een paar dagen op verschillende tijdstippen, dus vermoedelijk heb ik een andere tip nodig. |
Labels |
downloaden, ios4, mislukt, time/out, vista |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak iOS4.1 met PwnageTool 4.1 mislukt | iphone_me | Jailbreak | 1 | 09-11-10 17:37 |
iPhone: iOS4.1 met Pwnagetool4.1 mislukt | iphone_me | Jailbreak | 16 | 31-10-10 15:21 |
update ios4 mislukt | javapiet | iPhone algemeen | 0 | 07-07-10 00:29 |
Ios4 lukt downloaden niet | Toyon | iPhone algemeen | 0 | 26-06-10 15:24 |
IOS4 IPSW Downloaden? | WTFoX | Jailbreak | 1 | 22-06-10 15:25 |
|
|