'Instellingen/ Gebruik' gegevens af en toe weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik check nog wel eens onder 'instellingen/gebruik' de gegevens welke staan onder 'Tijd sinds volledig opgeladen'. Dit om te berekenen hoe lang de batterij meegaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
'Instellingen/ Gebruik' gegevens af en toe weg
Ik check nog wel eens onder 'instellingen/gebruik' de gegevens welke staan onder 'Tijd sinds volledig opgeladen'. Dit om te berekenen hoe lang de batterij meegaat over 100% om te zien hoe snel hij leeg gaat.
Ik merk echter sinds ios4 dat deze gegevens na een tijdje weg zijn en dan staat er alleen nog '-'. Dit zonder de iPhone tussendoor op de pc te hebben aangesloten...iemand anders die dit ook gezien heeft? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
of komt dit omdat ik misschien een reboot heb uitgevoerd tussendoor....kan zijn dat dat het is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
commercieel gebruik van ipad/phone gegevens | gregre | iPad algemeen | 2 | 02-05-11 18:12 |
Iphone gegevens allemaal weg!! | Duivelttjuh | Archief | 1 | 02-12-09 12:33 |
Vreemd oplopend gebruik ontvangen gegevens datanetwerk | tantepoes | iPhone algemeen | 4 | 29-09-08 12:38 |
Upgraden 1.0.2 naar 1.1.2 of 1.1.3 (gegevens weg?) | SilverBullit | iPhone algemeen | 2 | 06-02-08 12:11 |
|
|