//

Nog steeds niet naar IOS 11 overgestapt.

Nog steeds niet naar IOS 11 overgestapt. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarschijnlijk heel dom, maar ik ben nog steeds niet overgestapt naar IOS 11. Bij zo een grote upgrade wacht ik meestal wel wat af, om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-03-18, 18:40
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Nog steeds niet naar IOS 11 overgestapt.

Waarschijnlijk heel dom, maar ik ben nog steeds niet overgestapt naar IOS 11. Bij zo een grote upgrade wacht ik meestal wel wat af, om te zien of er niet te veel problemen ermee opduiken. En vooral de vele opmerkingen in verband met batterij verbruik hielden mij tegen. Maar omdat er nu ondertussen toch al wat bugfixes en zo zijn uit gekomen, wou ik toch even hier informeren of er hier soms mensen zijn die met een 6S in het begin daadwerkelijk volgens hun een hoger verbruik hadden, en zijn die problemen ondertussen opgelost met latere versies volgens hun? Of met andere woorden is er ondertussen een versie uit gekomen die dit (al dan niet zogezegd) probleem voor de 6S zou moeten oplossen?

Ik las ook ergens dat je met de 6S nu nog steeds zou kunnen terug downgraden naar iOS 10.3.3 nadat je IOS 11 hebt geïnstalleerd. Klopt dit? En indien ja kan er soms me iemand hier melden hoe je dat dan doet.

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-03-18, 18:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vic55 Bekijk bericht
Ik las ook ergens dat je met de 6S nu nog steeds zou kunnen terug downgraden naar iOS 10.3.3 nadat je IOS 11 hebt geïnstalleerd. Klopt dit? En indien ja kan er soms me iemand hier melden hoe je dat dan doet.
Ge moet niet alles geloven wat ge "ergens" leest. Een iPhone 6s kan men alleen en uitsluitend updaten naar iOS 11.2.6. Dat zgn "downgraden" naar een lagere iOS versie is niet mogelijk:




Op de rest van uw epistel ga ik niet (meer) reageren.
  #3  
Oud 20-03-18, 19:00
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Nee, geen hoger gebruik met mijn iPhone 6s...niet gehad ook. Wel eens een bugje gehad maar ik ben daar eerlijk gezegd niet echt mee bezig, komt na een update wel weer goed, maar problemen met de batterij heb ik (gelukkig) nog nooit gehad.
  #4  
Oud 20-03-18, 19:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Onze vriend @Vic55 heeft op 10 januari 2018 reeds een debat gestart over dit onderwerp:

https://forum.iculture.nl/f28/iphone...11-update.html

Het is misschien beter dat hij daar verder gaat ipv. een nieuw debat te beginnen.
  #5  
Oud 21-03-18, 10:37
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Thx voor jullie reactie, en ik heb idd begin januari al eens een dergelijk vraag gestart. En eerlijk gezegd had ik nu verwacht dat iemand me zou kunnen melden dat Apple in een of andere update het batterij probleem aangepakt heeft. Maar zo te zien, lijkt me dit niet het geval. En blijft men vraag nog altijd is er volgens jullie nu nog een probleem mogelijk met bepaalde toestellen, of is niet echt ooit een wezenlijk probleem geweest en hadden al die klagers het dan verkeerd voor.
  #6  
Oud 22-03-18, 08:22
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Ik heb nooit problemen gehad met uitvallen van de batterij. Welke ios dan ook. Apple heeft de toestellen doen vertragen in ios 11 om uitval te voorkomen. Dit probleem zou opgelost worden (met een schakelaar) is de komende update.
Wat ik welk merk is dat de batterij aan vervanging toe is.
Mijn 6S is nu 2,5 jaar
  #7  
Oud 22-03-18, 11:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Dit probleem zou opgelost worden (met een schakelaar) is de komende update.
Wat ik welk merk is dat de batterij aan vervanging toe is.
Registreer u in het Apple Beta Software Program:

https://beta.apple.com/sp/betaprogram/

dan kunt ge iOS 11.3 Beta 6 installeren. Deze Beta versie is heel stabiel en heeft die schakelaar en ook de mogelijkheid om de toestand van de accu te controleren.

Als dat allemaal te ingewikkeld is kunt ge wachten tot de publieke release van iOS 11.3. Ik denk dat die wel zal vrijgegeven worden binnen maximaal een week of twee.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 22-03-18 om 12:26. Reden: taelvauten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:10.