Gehackt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond Sinds vorig jaar ben ik geen Telenet-klant meer. Zelf gebruik ik het niet meer en mijn mailadres nu is een Gmail-adres. (Maar ik vernam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gehackt?
Goedenavond
Sinds vorig jaar ben ik geen Telenet-klant meer. Zelf gebruik ik het niet meer en mijn mailadres nu is een Gmail-adres. (Maar ik vernam nu van Telenet dat dit adres nog 18 maand actief blijft!) Vandaag kreeg ik in mijn Gmail 5x deze mails: - "Je Apple ID is gebruikt om in te loggen op iCloud via een webbrowser - "Wachtwoord van je Apple ID opnieuw instellen" - "Je Apple ID‑wachtwoord is opnieuw ingesteld" Mijn telenet-adres wordt dus niet meer gebruikt voor mijn Appel ID maar waarom krijg ik dit dan en moet ik me zorgen maken? Wie kan dit verklaren? Alvast dank voor de mogelijk hulp/advies. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is de aanspreektitel van deze mails uw naam of uw Mail adres?
|
|
|||
|
|||
Mijn naam ( voor- en familienaam)
|
|
|||
|
|||
kun je nog inloggen op uwe icloud account?
|
|
|||
|
|||
Ja want is met een Gmail-adres.
|
|
|||
|
|||
en je hebt geen 2de icloud account?
|
|
|||
|
|||
Gebruik je twee-staps-verificatie ?
|
|
|||
|
|||
Neen geen 2de iCloud.
Maar mijn Apple ID is nooit beheert geweest met dat Telenet-adres dus ergens kan het dus toch niks met mijn ID te maken hebben? Ik vind het gewoon een vieze gedachte dat er vanalles gebeurt onder mijn naam! Ondertussen dat Telenet-adres helemaal laten sluiten dus ik hoop dat alles en iedereen nu is uitgeschakeld. |
|
|||
|
|||
https://appleid.apple.com/#!&page=signin
Kijk beveiliging en account na Toch is het veiliger om ook twee-staps-verificatie te gebruiken |
|
|||
|
|||
Bedankt Werner!
|
|
||||
|
||||
ze proberen in te breken in jou oude apple account ze vragen jou namelijk denk ik om in te loggen via die mail met een link ? apple stuurt nooit geen mails om te vragen om even in te loggen op jou account
Even voor alles duidelijkheid !!! ik zou dus nooit twee-staps-verificatie aanzetten omdat er een bug is geweest in ios 11 waarmee je door 2 of 3 keer de verkeerde code in te toetsen je de iphone kon unlocken uit de find my iphone Na ios 11.2.5 gaat dat niet meer https://myicloud.info/activation-loc...ion-ios11-bug/ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gehackt? | Jordylwd | iPhone algemeen | 7 | 08-10-16 23:50 |
iPhone gehackt? | rvanledden76 | iPhone algemeen | 4 | 18-12-12 10:33 |
iPhone gehackt? | Daisy Letterman | iPhone algemeen | 11 | 19-11-12 23:45 |
Iphone's gehackt? | jordi1994 | Archief | 1 | 03-11-09 19:51 |
Iphone gehackt? | WackoV | Orange | 7 | 17-08-09 09:52 |
|
|