Iphone x echt of nep? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een iPhone x, en zoals jullie allemaal weten staat er op Marktplaats van alles toe koop voor minder dan de nieuwprijs. Maar er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone x echt of nep?
Ik zoek een iPhone x, en zoals jullie allemaal weten staat er op Marktplaats van alles toe koop voor minder dan de nieuwprijs.
Maar er is helaas veel neps te koop. Heeft iemand een idee waaraan je de echte (of de clone) kan herkennen? Er worden vaak gewoon Applestore rekeningen getoond, maar dat lijkt me ook niet echt de 1005 check. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je ‘m kan verbinden met iTunes kan het echt geen nep zijn.
Bj twijfel nooit iets op MP kopen... |
|
||||
|
||||
via een imei nummer kun je al heel veel checken zoals of fmi aan staat en in welke modus fmi is garantie , aankoop datum, simlock, enz enz
rekeningen kan ik ook voldoende laten maken lijken net echt via imei kan ik zien waar en wanneer deze iphone aangeschaft is altijd gewoon eerst het imei nummer vragen als ze dan al niet reageren of deze niet willen geven weet je al dat er iets niet klopt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone echt of nep? | roberthengeveld | iPhone algemeen | 18 | 21-10-12 12:38 |
iphone 3g nep of echt ? | Jochenpauwels | Koopinformatie Nederland | 9 | 29-05-11 17:32 |
iPhone 3g nep of echt? | LJD | iPhone algemeen | 10 | 21-09-10 12:58 |
Iphone 3gs echt? | maaikiehhh | Koopinformatie Nederland | 5 | 28-07-10 22:04 |
Iphone 3g nep of echt | Ddeennniiss | iPhone algemeen | 17 | 25-07-09 22:13 |
|
|