Klok wenst Goedemorgen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij dubbelklik startknop om geopende pagina's weg te vegen, verschijnt links onder Klok die netjes Goedemorgen/middag/avond wenst aan "Naam" Aardige geste, maar de naam heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Klok wenst Goedemorgen
Bij dubbelklik startknop om geopende pagina's weg te vegen, verschijnt links onder Klok die netjes Goedemorgen/middag/avond wenst aan "Naam"
Aardige geste, maar de naam heeft hij kennelijk ergens uit, naar ik aanneem, het contacten bestand heeft gehaald. Hoe kun je de naam wijzigen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als het goed is heb je bij het instellen van iCloud aangegeven welke contactgegevens van de eigenaar/gebruiker van de iPhone zijn. Daar haalt hij de gegevens vandaan. In je contacten staat bovenaan 'mijn kaart' met jouw gegevens.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
klok en datum scherm passen zich niet aan naar klok statusbalk | anneke220185 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 09-10-12 21:44 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
|
|