Zeer trage Photoroll discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb opeens last van een zeer trage Fotobibliotheek / Photoroll. - Kan niet rechtstreeks foto's versturen vanuit Whatsapp. Wel vanuit de fotobibliotheek met Kopieren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zeer trage Photoroll
Ik heb opeens last van een zeer trage Fotobibliotheek / Photoroll.
- Kan niet rechtstreeks foto's versturen vanuit Whatsapp. Wel vanuit de fotobibliotheek met Kopieren & Plakken of 'Delen via Whatsapp'. -Als ik een willekeurige foto wil bewerken, dan geeft hij aan: 'Bezig met downloaden' en krijg ik dan de foutmelding: 'Foto laden mislukt'. - In Instagram laat hij alle foto's onscherp zien. Als ik foto's wil posten dan is instagram erg lang bezig met het verwerken (als het dan al lukt). - Foto's plaatsen op Facebook gaat ook erg langzaam, lang bezig met verwerken. - Weergave van Live Photo start ook niet gelijk bij langer indrukken op de foto. De Photoroll staat al ingesteld op: 'Optimaliseer iPhone-opslag'. En heb recent de laatste iOS geďnstalleerd: 11.3 Wat zou er aan de hand kunnen zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
trage sync mp3 | sjoef | iPhone algemeen | 0 | 12-10-11 19:26 |
Camera & PhotoRoll Probleem | iMidas | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-03-11 21:56 |
trage verbinding | Shake3000 | iPhone algemeen | 0 | 26-10-09 19:48 |
Trage Iphone | Yargo | iPhone algemeen | 4 | 21-08-09 11:56 |
zeer trage sync | jerommeke | iTunes | 7 | 02-12-08 21:05 |
|
|