Is er mogelijkheid dat Iphone ontgrendelcode zélf onthoudt en laat weergeven? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind het altijd verduivelst irritant dat, als er een update op mijn Iphone6 wordt uitgevoerd waarbij de Iphone opnieuw opgestart moet worden, de ontgrendelcode ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er mogelijkheid dat Iphone ontgrendelcode zélf onthoudt en laat weergeven?
Ik vind het altijd verduivelst irritant dat, als er een update op mijn Iphone6 wordt uitgevoerd waarbij de Iphone opnieuw opgestart moet worden, de ontgrendelcode altijd gevraagd wordt.
Is er mogelijkheid dat de Iphone de ontgrendelcode zélf onthoudt en laat weergeven bij een herstart? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan iemand je iPhone gewoon meteen gebruiken |
|
||||
|
||||
dat is toch alleen als je Twee-factor-authenticatie hebt aan staan neem ik aan ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik zelf heb Twee-factor-authenticatie uitstaan
Omdat er in ios 11 fouten zaten ( misschien nog steeds ) waardoor iemand die 2 keer de verkeerde code invult bij activatie deze beveiliging kan omzeilen en zo gewoon de iphone kan gebruiken Maar goed iedereen moet zelf maar uitmaken hoe deze met zijn iphone omgaat |
|
||||
|
||||
@trimix: ik vermoed dat Albert de toegangscode bedoelt; niet de 6 cijfers van een 2FA code.
Zo is dat bij alle iPhones en iPads die ik via iTunes heb bijgewerkt. Het is inderdaad soms best irritant: het uitpakken van de ipsw duurt behoorlijk lang en als je dan wegloopt en niet op tijd terug bent om die code in te vullen kun je opnieuw beginnen...
|
||||
|
||||
ok ja die kan ie toch ook gewoon uitzetten ( tijdelijk) voor dat ie hem update
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als er op ontgrendeld geklikt wordt komt er ‘voer pincode in’, waarna er een 4 cijferige (eventueel met letters) pincode wordt gevraagd. In het scherm ‘voer pincode in’ zou ik graag een beveiligingsvraag willen zien staan zoals bv. ‘wat is de naam van je eerste cavia’ (of wat voor vraag dan ook, zoals ook gebeurt bij het registreren van o.a. hotmail) en na het invoeren van het antwoord een melding komt ‘je pincode is ....’ Trouwens, dit zou ook handig zijn voor de toegangscode idd. Laatst gewijzigd door Albert84; 28-04-18 om 21:25. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ontgrendelcode Iphone 5 | Luistervinkje | iPhone algemeen | 8 | 19-04-17 17:17 |
|
|