//

Account email wijziging blijft hangen in iPhone

Account email wijziging blijft hangen in iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb wat orde geschept in de hier aanwezige Apple accounts maar stuit nu op een klein probleem. Van het hoofdaccount (store aankoopaccount) heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-04-18, 11:55
railrunner railrunner is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 28
Standaard Account email wijziging blijft hangen in iPhone

Ik heb wat orde geschept in de hier aanwezige Apple accounts maar stuit nu op een klein probleem.
Van het hoofdaccount (store aankoopaccount) heb ik het email adres gewijzigd en dat werkt in iTunes op de pc en mijn iPhone 8 plus.
Alleen toen ik gisteren de laatste ios update deed en de iPhone resetten en opnieuw opstarten kreeg ik de vraag om het wachtwoord te veriferen met het oude email die dus niet meer in gebruik is.
Ik kon dit gewoon negeren en de iPhone werkt wel gewoon met het goede gewijzigde account dus het staat goed maar waarom krijg ik die vraag dan voor het oude account.

Het account is dus nog steeds hetzelfde i.v.m. de vele aankopen die via dit account gedaan zijn echter ik heb wel het email gewijzigd.

Ik wil een backup maken en dan de iPhone naar fabrieks instellingen zetten en dan leeg opnieuw beginnen (met de backup) maar dat is weer een monsterklus.
Kan dit dus simpeler ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-04-18, 21:59
railrunner railrunner is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 28
Standaard

Opgelost lijkt het door Berichten uit te zetten en opnieuw aan te melden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4s blijft hangen yordyman iPhone algemeen 3 03-02-15 14:20
Account blijft op US-account hangen sponzert iPhone Apps 2 21-06-12 20:10
iPhone 4s blijft hangen Hakann75 iPhone algemeen 11 08-03-12 20:56
iPhone: 3gs Blijft hangen in DFU of Recoverymode, blijft zwart Frenky40 Jailbreak 2 16-08-11 21:36
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan Frenky40 iPhone algemeen 4 16-08-11 18:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.