Agenda items copy & pasten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb sinds vorige week een iPhone 3G. Wat een wereld ding. Had al een mac G5 en wilde de iPhone al een tijdje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda items copy & pasten
Hi,
Ik heb sinds vorige week een iPhone 3G. Wat een wereld ding. Had al een mac G5 en wilde de iPhone al een tijdje hebben. Toch maar even gewacht op de nieuwe 3G. Nu gebruik ik de iPhone vooral om mijn zakelijke agenda bij te houden. Het viel me alleen op dat het lastig was om een agenda punt op verschillende data neer te zetten. Een voor de hand liggende handeling zou copy paste zijn, maar zit dat het er wel op?? Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Copy/paste kan (nog) niet. Zit er niet direct in in een volgende firmware maar een ander bedrijf is er mee bezig om deze apart aan te bieden.
|
Labels |
agenda, copy, paste |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda items verdwenen | vadersentechniek | iTunes | 2 | 23-09-10 12:15 |
Agenda items wijzigen | erik872 | Desktop-applicaties | 0 | 05-06-10 11:44 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
Windows: smsen lezen via pc en zo copy/pasten | Gilles | Desktop-applicaties | 10 | 12-11-08 17:32 |
[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items | Cybex | iTunes | 3 | 26-10-08 15:00 |
|
|