Muziek downloaden via iTunes lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik kan sinds een tijd geen muziek meer op mijn iPhone zetten via iTunes via de laptop. Wanneer ik het bestand er in wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek downloaden via iTunes lukt niet
Hallo,
ik kan sinds een tijd geen muziek meer op mijn iPhone zetten via iTunes via de laptop. Wanneer ik het bestand er in wil slepen gebeurd er gewoon niks.. Er staan wel een paar nummers op Muziek van mijn iPhone, maar hoe die er op zijn gekomen weet ik niet. De manier waarop ik het probeer werkte een jaar geleden wel. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Met vriendelijke groet, Eva Roelofs. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al geprobeerd dmv toevoegen aan bibliotheek?
Open itunes, hang je phone eraan en dan naar toevoegen aan bibliotheek. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Welk format heeft de muziek die je erop wilt zetten? iTunes is niet erg communicatief, als er iets niet klopt, komen er geen foutmeldingen; er gebeurt gewoon niets.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes alle muziek in een keer overzetten op itunes lukt niet | Dennis201 | iTunes | 1 | 05-06-15 08:35 |
Muziek en boeken downloaden lukt niet | willemke | iPad algemeen | 3 | 23-09-13 10:59 |
Mac OS X: muziek importeren in iTunes lukt niet | AnnemiekB | iTunes | 5 | 05-03-13 15:54 |
gekochte muziek itunes op ipad downloaden naar iphone lukt niet | pippie | iPhone algemeen | 1 | 02-11-12 11:10 |
Item groter dan 20MB, maar downloaden lukt ook niet met iTunes. | Hayalet | iTunes | 0 | 22-12-11 23:24 |
|
|