//

Tijdens restore onderbreking gehad, nu doet iphone niks meer

Tijdens restore onderbreking gehad, nu doet iphone niks meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn Iphone heeft waterschade gehad. Toen dit gebeurde heb ik direct de telefoon uitgeschakeld. Na 3 dagen telefoon aan de oplader gedaan en gaf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-05-18, 06:34
Jeliva Jeliva is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2018
Berichten: 2
Standaard Tijdens restore onderbreking gehad, nu doet iphone niks meer

Hallo,

Mijn Iphone heeft waterschade gehad. Toen dit gebeurde heb ik direct de telefoon uitgeschakeld.

Na 3 dagen telefoon aan de oplader gedaan en gaf de telefoon aan dat ik het met itunes moest verbinden. Dat heb ik gedaan. Uiteindelijk kon ik niet alleen een update doen, maar moest ik hem terug brengen naar fabrieksinstellingen. Dat heb ik gedaan. En het downloaden was begonnen.

Tijdens het downloaden, 20 minuten voor het einde van de download, had ik even geen internet (ik woon momenteel ergens, niet in NL, waar dit vaker voorkomt) Toen ik weer internet had wilde ik het weer proberen, alleen nu deed mijn telefoon helemaal niks meer. Ook als ik mijn telefoon verbind met mijn laptop, ziet itunes mijn telefoon niet.

Ook startknop en uitknop tegelijk indrukken levert niks op..... Ook niet als ik mijn telefoon oplaad gebeurt er niets....

Iemand die me kan helpen of is dit een afgeschreven zaak....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-18, 08:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als de internetverbinding regelmatig uitvalt kan je proberen het benodigde ipsw restore image te downloaden op ipsw.me

Als dat gelukt is herstel het toestel manueel met iTunes door het gedownloade ipsw restore image te selecteren (Shift + Herstel).
  #3  
Oud 28-05-18, 12:50
Jeliva Jeliva is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2018
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor je reactie.

Op de site kon ik niet een image vinden, of misschien begrijp ik je verkeerd. Ik kon wel de iPhone_4.7_11.3.1_15E302_Restore downloaden. Dat heb ik gedaan. Na dit geopend te hebben is er helaas geen verschil. Mijn iphone wordt niet gevonden door itunes.

Misschien heb ik je verkeerd begrepen als dat zo is, heb je dan misschien de link waar ik de ipsw restore image kan downloaden?

Bedankt weer!
  #4  
Oud 28-05-18, 12:52
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Probeer het nog eens met dat bestand en met jouw iPhone in DFU mode:

https://www.iculture.nl/tips/dfu-mod...n-iphone-ipad/
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G, home knop reageert niet meer, na openen doet hij niks meer applebijter iPhone algemeen 5 26-02-12 22:59
iphone 4 doet niks meer, help! lillith iPhone algemeen 15 25-08-10 13:03
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Jailbreak 13 22-08-09 13:43
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Archief 2 16-08-09 14:24
iphone doet niks meer!! herberts Unlock [archief] 7 22-12-07 21:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:40.