geblokkeerde iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 6s is na opstarten geblokkeerd. de code die ik gebruik wordt niet meer geaccepteerd. Met iTunes kan ik geen verbinding maken. PC doet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geblokkeerde iPhone
Mijn Iphone 6s is na opstarten geblokkeerd.
de code die ik gebruik wordt niet meer geaccepteerd. Met iTunes kan ik geen verbinding maken. PC doet erg lang over het koppelen en meldt dan dat er geen verbinding is te maken. Wat doe ik verkeerd met het koppelen met iTunes? Is er een andere manier om de iPhone te deblokkeren? mvg Wim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, bel eventjes met de klantendienst van Apple
|
|||
|
|||
Mijn iphone 5s is geblokkeerd. Nu wil ik hem in herstelmodus zetten alleen de thuisknop is kapot, weet iemand een oplossing?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ga naar 'Toegankelijkheid' Kies voor 'Aanraken' Ga naar 'AssistiveTouch Schakel de gelijknamige optie in. Dan heb je in ieder geval weer een homebutton maar dan op je scherm
|
||||
|
||||
Grapjas. Kan niet in z'n telefoon!
|
||||
|
||||
recboot proberen https://www.technobezz.com/enter-rec...button-iphone/
|
|
|||
|
|||
het probleem is dat ik hem niet in Recovery Mode kan zetten omdat mijn thuisknop kapot is
|
|
||||
|
||||
ja met recboot kun je dat zonder home button
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 07-04-20 om 21:21 ---------- met 3 u tools kan het ook maar ik zie dat je een mac hebt 3 u tools is alleen voor windhoos |
|
|||
|
|||
dank u
alleen ik heb nog een probleem. de mac herkent de iphone niet |
|
||||
|
||||
andere kabel gebruiken ?? andere usb poort ??
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geblokkeerde iPhone | buffaloke | iPhone algemeen | 1 | 14-09-14 18:13 |
Geblokkeerde iPhone herstellen | robje33 | iPhone algemeen | 4 | 16-06-14 10:57 |
geblokkeerde iphone 3GS | andyQQ | iPhone algemeen | 24 | 10-10-11 00:40 |
iPhone 1e gen.: Geblokkeerde iphone | tsoenamie | Unlock | 1 | 06-09-09 19:40 |
Geblokkeerde iPhone wil niet restoren! | debilio | Archief | 3 | 31-01-09 02:48 |
|
|