Safari laadt webpagina's niet goed. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar weken het probleem dat safari webpagina's niet goed laadt. In plaats van afbeeldingen en zoekbalken etc. krijg ik alleen vierkante ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari laadt webpagina's niet goed.
Ik heb sinds een paar weken het probleem dat safari webpagina's niet goed laadt. In plaats van afbeeldingen en zoekbalken etc. krijg ik alleen vierkante blokjes te zien.
De oplossing van Apple is de iphone helemaal opnieuw instellen via - Wis alle inhoud en instellingen. Om daarna een reservekopie terug te zetten. Allemaal netjes gedaan en inderdaad als ik de telefoon reset werkt safari weer prima. Helaas komt het probleem terug zodra ik de reservekopie terugzet. Is het raar om te denken dat er een bug of iets dergelijks in mijn reservekopie zit waardoor dit gebeurd? En heeft iemand wellicht een andere oplossing om safari weer goed te kunnen gebruiken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk een overijverige content blocker.
Ga naar Instellingen > Safari > Content Blockers en zet de schakelaar op uit. |
|
|||
|
|||
Bedankt! Dat was inderdaad het probleem... fijn dat het zo simpel was op te lossen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik zie deze instelling nergens staan bij de instellingen Safari?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gebruikte altijd 1Blocker. Werkte altijd prima en zonder problemen tot nu. Had er nooit aan gedacht dat deze app de veroorzaker kon zijn. Heb nu Crystal geïnstalleerd bedankt voor de tip! |
|
||||
|
||||
Die instelling kan je dus alleen zien met een “blocker”.
Die heb ik nog niet, dus zie ik die instelling ook niet |
Labels |
bug, iphone 7, reservekopie, safari |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S laadt niet goed op | tharanqe | iPhone algemeen | 3 | 25-11-15 10:56 |
iPhone laadt niet goed op! | Lisaaax | iPhone algemeen | 1 | 28-09-15 19:32 |
IP4 Connector & Bat. goed maar laadt niet op.. | VE2910 | iPhone algemeen | 1 | 26-06-13 23:56 |
Webpagina niet goed weergeven | Frankievs | Odido (T-Mobile) | 2 | 07-04-10 22:44 |
Safari laadt helft van webpagina niet | Iknietsnap | iPhone algemeen | 0 | 15-10-09 22:22 |
|
|