//

iPhone laadt niet goed op!

iPhone laadt niet goed op! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals mijn titel zegt laadt mijn iPhone 5 niet meer goed op. Als ik hem aan de laptop aansluit of gewoon in het stopcontact doe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-15, 19:02
Lisaaax Lisaaax is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 13
Standaard iPhone laadt niet goed op!

Zoals mijn titel zegt laadt mijn iPhone 5 niet meer goed op.

Als ik hem aan de laptop aansluit of gewoon in het stopcontact doe trilt hij gewoon, wordt het balkje van de batterij in mijn scherm wel groen en komt er ook een bliksemschicht achter te staan. Helaas blijft het aantal procenten gelijk of loopt hij zelfs terug als hij er een tijdje aan ligt. Als ik op itunes kijk is het balkje grijs in plaats van groen.

Ik ben er al mee naar een telefoonwinkeltje geweest hier in het dorp en daar hebben ze het met een originele iPhone kabel geprobeerd en ineens deed hij het. Die middag toen ik thuis kwam heb ik hem gelijk helemaal opgeladen met de nieuwe kabel. De volgende dag wou ik hem 's avonds weer opladen en deed hij het ineens niet meer. Niet aan de laptop en ook niet in het stopcontact.
Ik baalde er enorm van omdat ik naar school best ver moet reizen en dan helemaal niet bereikbaar ben. Uiteindelijk deed hij het wel in de laptop en heb ik hem tot 100% kunnen opladen, het balkje was toen in itunes groen geworden. Vanochtend heb ik hem een beetje bijgeladen in het stopcontact om de dag door te komen. Alleen nu is hij bijna leeg en wil hij weer niet opladen.

Ik heb geen idee wat er met mijn mobiel aan de hand is. Eerst dacht ik dat de accu niet meer goed was, maar er zit nog geen jaar een nieuwe erin en dan was hij wel een paar keer uitgevallen.

Kan het aan de dock-connector liggen? Hoe kan het dan dat hij het de ene keer wel doet en de andere keer weer niet? Of weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-15, 19:32
Jordylwd Jordylwd is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 110
Standaard

Ik had dat ook met mijn 5s. Bij mij lag het aan het kabeltje.

Moet zeggen dat ik al heel veel kabeltjes heb versleten.
Gaan bij mij elke x stuk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPhone 5 laadt niet goed meer op Daandewitte iPhone algemeen 2 19-10-13 11:48
[iPhone 5] Laadt niet meer goed Royofzo iPhone algemeen 2 07-10-13 18:18
Mijn iPhone 4s laadt niet meer goed op. Jasper072x iPhone algemeen 6 11-05-13 20:20
Batterij laadt niet goed op iPhone 3GS redouan13 iPhone algemeen 8 06-04-12 15:26
iPhone 4 crasht continu en laadt niet goed op - DFU loopt ook vast Rbal iPhone algemeen 1 13-02-11 09:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:12.