nieuwe iPhone doet niets discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik haal mijn nieuwe IPhone 8 uit de doos, maar ik krijg hem op geen manier aan. Aan de oplader gelegd. Geeft geen geluid. Er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe iPhone doet niets
Ik haal mijn nieuwe IPhone 8 uit de doos, maar ik krijg hem op geen manier aan. Aan de oplader gelegd. Geeft geen geluid. Er gebeurt ogenschijnlijk niets en ook na een uur is er geen leven.
Alle opstarttucs al geprobeerd die ik vind op de sites en apple support is al gesloten (evenals de winkel). Doe ik iets verkeerd? Heeft iemand dit eerder meegemaakt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Na een paar keer hartgrondig vloeken zou ik er niets meer aan doen. Klinkt alsof hij echt niet aan gaat. Morgen meteen mee terug.
|
|
||||
|
||||
Precies, vooral niet zelf mee klooien!
|
|||
|
|||
Citaat:
Als de accu diep ontladen is kan je het toestel met de originele Lightning kabel opladen met de originele lader. Na een paar uur zou de iPhone dan moeten opstarten en dan verder laden met de nominale laadstroom. Maar hoe dan ook, dit zou niet mogen gebeuren en diep ontladen is niet gezond voor de accu. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s doet niets | JimTheelen | iPhone algemeen | 5 | 29-12-16 10:49 |
Iphone 4 doet niets meer | danny25 | iPhone algemeen | 6 | 19-03-13 15:49 |
Iphone doet niets? | melliebebe | iPhone algemeen | 1 | 24-08-12 09:56 |
Iphone doet niets | volkan | iPhone algemeen | 1 | 18-10-08 14:31 |
Iphone doet niets... | fruitella | Archief | 2 | 19-09-08 13:11 |
|
|