//

iphone trilt 3 bij verbinding pc geen beeld

iphone trilt 3 bij verbinding pc geen beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb van de week de batterij van mijn iphone 6s 32gb vervangen, deze aangesloten en getest en dit werkte naar behoren. ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-08-18, 22:27
bassment bassment is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard iphone trilt 3 bij verbinding pc geen beeld

Hallo allemaal,


ik heb van de week de batterij van mijn iphone 6s 32gb vervangen, deze aangesloten en getest en dit werkte naar behoren.
ik wilde hierna gelijk het beeldscherm vervangen omdat hij toch al open was maar ik kwam niet verder omdat ik wat schroefjes niet los kreeg.
Ik heb alles weer aangesloten zoals het zat maar kreeg geen beeld meer.


Als ik de telefoon aan de laptop aansluit trilt de telefoon 3 keer kort (normaal 1 keer) hij verschijnt niet in itunes en ook niet als extra schijf.
Wanneer ik de lader aansluit hoor ik het standaard geluid wat je krijgt als je hem oplaad, dit geluid hoor ik niet bij het koppelen aan de pc.


Ik ben er mee naar een behulpzame reperateur geweest en deze heeft geen idee wat er mis kan zijn en heeft de schroefjes voor me verwijderd zodat ik het met het nieuwe scherm toch even kan proberen.
deze dus aangesloten incl de camera sensors maar het probleem blijft bestaan.


ik moet er bij zeggen dat ik in eerste instantie de connector van de camera op de verkeerde connector heb geprobeerd te drukken (de iphone was uit maar wie weet is deze toch aan gegaan) mogelijk is het daar mis gegaan.


Heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen of weet waarom hij 3 keer trilt, 6 uur googlelen heeft me hier nog geen antwoord op gegeven helaas.


alvast bedankt voor het mee denken.
Bas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-18, 00:13
frenk6920 frenk6920 is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2018
Berichten: 1
Standaard

ik heb het zelfde probleem, de iphone van mijn vriendin(iphone 6 64gb).
ik heb het scherm en batterij vervangen, nu trilt de telefoon drie keer wanneer ik hem aansluit aan de lader. scherm geeft geen beeld.

ik heb al eerder een scherm vervangen van een iphone 6, toen deed alles nog.
  #3  
Oud 31-08-18, 10:16
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Was de batterij connector los gemaakt bij het verwisselen van het scherm/ het plaatsen van de verkeerde connector? Heb je al geprobeerd om de iphone aan de pc te koppelen zonder scherm,?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone trilt, maar geen notificatie Pikkelateur iPhone algemeen 10 09-02-16 11:41
beeld iphone 6 blijft zwart en piept/trilt om de 2-3 sec als hij aan de lader zit hjhm iPhone algemeen 4 03-08-15 00:27
Iphone trilt, geeft licht, maakt geluid maar beeld blijft zwart Berens iPhone algemeen 4 27-05-14 19:02
[Probleem] iPhone geeft zwart beeld & trilt twee keer bij moment van opladen. koenloman iPhone algemeen 5 26-07-12 00:23
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 iphone4buddy iPhone algemeen 4 03-03-11 10:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:56.