Foto's overzetten naar PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iPhone 7 aansluit op mijn pc, krijg ik gewoon de mappen van de iPhone te zien en kan ik de foto's kopiëren. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's overzetten naar PC
Als ik mijn iPhone 7 aansluit op mijn pc, krijg ik gewoon de mappen van de iPhone te zien en kan ik de foto's kopiëren.
Sluit ik IPhone 7 van mijn vrouw aan dan zie ik maar 25 foto's. IPhone zit helemaal vol, maar krijg er niets af, zitten waarschijnlijk in de cloud(?) Hoe ga ik nu de foto's naar mijn pc krijgen en kan ik IPhone legen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ga naar www.icloud.com en haal de foto's op uit de cloud. Zet ze op je pc en gooi ze daarna van de iPhone af.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's iPad overzetten naar PC | Jaguarfk | iPad algemeen | 10 | 28-04-14 21:17 |
Foto's van pc naar filmrol overzetten | Jill23 | iPhone algemeen | 5 | 26-09-13 20:59 |
Foto's overzetten naar laptop | Ann1 | iTunes | 2 | 29-10-10 01:03 |
Foto's overzetten naar Mac | Liese Birdie | iPhone Apps | 2 | 15-11-08 18:04 |
|
|