//

Google Chromecast

Google Chromecast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje, Ik heb me onlangs een Google Chromecast 2 aangeschaft om zo te kunnen streamen naar de tv boven aangezien we daar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-08-18, 00:32
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 89
Standaard Google Chromecast

Ik heb een vraagje,
Ik heb me onlangs een Google Chromecast 2 aangeschaft om zo te kunnen streamen naar de tv boven aangezien we daar geen coax aansluiting hebben. Maar via mijn iphone gaat dit enorm traag en als het dan werkt dan hapert het om de 5min... Is dit normaal? In de keten waar ik deze heb gekocht alsook waar ik geabonneerd ben voor tv/internet/smartphone... zeiden ze me dat dit vlot en snel zou werken en een goed alternatief is voor als je geen coax hebt liggen boven. Maar tot nu toe lukt het me wel om te casten maar het hapert om de x aantal minuten en vooraleer het begint te spelen moet dit enorm lang laden. Kan dit of doe ik iets fout? Met de app Google Home al geïnstalleerd en naar mijn weten zou dit perfect moeten werken nu. Heb nochtans voldoende Wi-Fi ontvangst want heb zelfs een booster staan boven. Eens het toestel van de cast uitgetrokken en terug herstart maar nadien duurt het evenlang... Iemand hier een oplossing voor?

MvG
HardFusion
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-18, 12:05
robenroute robenroute is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Standaard

Uit eigen ervaring weet ik dat de Chrome Cast veel problemen heeft als de Wi-Fi-ontvangst niet optimaal is.

Je zou kunnen proberen om de CC eerst eens in de buurt van je Wi-Fi-router/-modem te plaatsen om te kijken of het dan beter gaat. Wat ook helpt is de CC een paar keer te resetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek streamen naar Google Chromecast 2 Vic55 Muziek, foto & video 13 13-10-17 12:20
Google Chromecast bedienen met iPhone 3GS schoe459 iPhone Apps 0 12-05-15 16:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:46.