Batterij floept van 92% naar 1% en gaat uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een tweedehands iphone 5c gekocht. Die zou helemaal in orde zijn. Maar nadat ik hem heb opgeladen en dan ook nog 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij floept van 92% naar 1% en gaat uit
Hoi, ik heb een tweedehands iphone 5c gekocht. Die zou helemaal in orde zijn. Maar nadat ik hem heb opgeladen en dan ook nog 2 uur extra aan de voeding laat zitten, springt het batterijpercentage na ongeveer 10 a 20 minuten gebruiken ineens op 1% en meteen daarna schakelt de telefoon uit.
Als ik hem dan weer aanzet, krijg ik eerst het zwarte scherm met het rode lege batterijtje te zien met het oplaadsnoer. Alsof de batterij leeg is dus. Maar dan doe ik het oplaadsnoer erin, pincode invoeren en dan geeft hij weer een batterijpercentage aan van meer dan 90%. Kan dat iets te maken hebben met kalibreren van de telefoon? Of ben ik helaas opgelicht? Groeten, Thomas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In het erchste geval moet je de batterij vervangen. Ik zou eens proberen een restore en dan opnieuw testen.
|
|
|||
|
|||
Ik vrees dat u bent opgelicht
|
|
||||
|
||||
zijn apps die batterij status kunnen weergeven zoals hoe vaak deze is opgeladen en gezondheid van de batterij
|
|
||||
|
||||
Probeer eens "Battery Care", deze gebruik ik zelf.
|
|
|||
|
|||
Een reset zou kunnen helpen, had het zelf laatst ook na een knutselklus aan een 6s.
Het ging alle kanten op, ging uit etc.. Nu geen problemen meer, maar zou zeker eerst de batterij met een goede app checken. Als het er goed uitziet een reset. En helaas werken alle Iphones op (b.v.) marktplaats prima tot het moment van overdracht op de koper, zelf ook bij de hand gehad. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij gaat maar 5 uur mee? | Tigerx95 | iPhone algemeen | 14 | 15-11-14 16:35 |
Batterij gaat langer mee | haelewyn | iPhone algemeen | 0 | 16-02-13 11:58 |
3gs batterij gaat langer mee na update 5.0 | geforce86 | iPhone algemeen | 11 | 19-10-11 11:27 |
iPhone/iTunes -> PC floept uit | iPeppel | iTunes | 1 | 11-08-10 18:04 |
Hoe lang gaat jullie batterij mee? | maloutje191 | Archief | 3 | 25-03-10 22:31 |
|
|