Multitask overzicht laat oude berichten zien. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weten jullie hoe het komt dat als je naar het multitask overzicht gaat (2x op de homeknop drukken), je soms oude berichten ziet staan? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Multitask overzicht laat oude berichten zien.
Hallo,
Weten jullie hoe het komt dat als je naar het multitask overzicht gaat (2x op de homeknop drukken), je soms oude berichten ziet staan? Zo zie ik soms een oud gesprek van whatsapp, een oude webpagina die ik al dagen, zo niet weken, geleden gesloten heb of een nieuwsbericht op teletekst (ja, heel ouderwets, maar die gebruik ik nog.) die ik zelfs maand(en) geleden gelezen heb. Heeft iemand enig idee waarom dit is of hoe dit komt? Groetjes Jelle. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Camera laat oude foto zien | lo12ek | iPad algemeen | 15 | 18-01-12 12:24 |
Berichten overzicht sms | patrick1102 | iPhone Apps | 2 | 09-03-11 19:00 |
Gmail IMAP laat geen berichten zien? | jorugu | iPhone algemeen | 0 | 19-06-09 13:31 |
melding berichten en overzicht afspraken | Sarkazzum | iPhone Apps | 2 | 11-08-08 15:26 |
|
|