Iphone X - meldingen trillen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds een tijdje heb ik een Iphone X en ik krijg één instelling niet voor elkaar. Ik wil graag dat alle medingen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone X - meldingen trillen
Hallo allemaal,
Sinds een tijdje heb ik een Iphone X en ik krijg één instelling niet voor elkaar. Ik wil graag dat alle medingen van apps, mail, berichten etc. alleen trillen, maar mijn ringtone wel geluid maakt en trilt.Tot nu toe lukt me dat niet, niet in de instellingen horen en voelen, niet in de berichtgeving per app en ook niet in de stille modus met de switch knop. Ik heb bij horen en voelen beide instellingen voor trillen aangevinkt... Alvast dank voor de reacties! Laatst gewijzigd door jhuls; 05-08-18 om 14:38. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trillen tijdens telefoongesprek Iphone 5S | gelderjg | iPhone algemeen | 11 | 01-01-15 21:56 |
trillen iphone 6 plus | iponemarco | iPhone algemeen | 1 | 15-11-14 22:05 |
IPhone 4 gecrashed en blijft trillen | webmachine | iPhone algemeen | 1 | 21-06-12 22:09 |
Iphone blijft trillen en scherm wil niet meer aan | Culo | iPhone algemeen | 4 | 11-06-12 11:01 |
iphone 4 4.3.3 geluid ringtone en trillen | macquoi | Ringtones en Wallpapers | 1 | 20-07-11 09:36 |
|
|