//

TV kijken op extern scherm dmv HDMI met iPhone

TV kijken op extern scherm dmv HDMI met iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na 3 iPhones was ik begin 2017 toe aan een nieuwe telefoon. Omdat de iPhone 7 toen in mijn ogen weinig vernieuwend was heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-08-18, 15:43
mkur2 mkur2 is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 10
Standaard TV kijken op extern scherm dmv HDMI met iPhone

Hallo,

Na 3 iPhones was ik begin 2017 toe aan een nieuwe telefoon.
Omdat de iPhone 7 toen in mijn ogen weinig vernieuwend was heb ik Samsung S8 aangeschaft met een Tele2 contract voor 2 jaar.
Al gauw had ik spijt als haren op mijn hoofd!

Vanaf het begin af aan heb ik allerlei vage problemen waarvan Samsung wijst naar Tele2 en andersom.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ondanks alle problemen kan de Samsung iets wat, naar mijn idee, de iPhone niet kan.
Met het Samsung Dex station kan ik het beeld van de Samsung via HDMI op mijn TV afspelen. Zo kan ik bv. formule1 en Netflix op TV in de caravan kijken ipv op een iPhone/iPad.

Dit is het enige wat mij tegenhoudt nog niet over te stappen naar een iPhone.
Ik heb het vorig jaar wel getest dmv een HDMI adaptor met een iPhone 5S maar kreeg dan de melding "Helaas is het niet toegestaan om video af te spelen op je TV via HDMI of Airplay mirroring".
Deze melding kreeg ik met zowel KPN, Ziggo en Netflix.

Weet iemand (en heeft ook de ervaring) dat je het beeld van je iPhone 8 wel via HDMI op je TV kan afspelen?

Overigens werkt dit ook niet met Apple TV. Mede doordat het Wi-Fi signaal op campings vaak te beperkt is.

Wie o wie kan mij hier antwoord opgeven?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-08-18, 17:08
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ik heb de Lightning-HDMI adapter en gebruik die op vakantie om bijv. Netflix naar een Tv te sturen. Werkt goed. De Ziggo-app is de bottleneck, die blokkeert die functie. Via de Apple-Tv en Airplay lukt dat wel, alleen weer niet voor de Replay-functie.
__________________
Privacy? Ik heb niets te verbergen, maar dat gaat niemand wat aan!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad op extern beeldscherm [hdmi>vga kabel?] LBProdsWEB iPad algemeen 3 07-02-16 14:19
Netflix kijken via HDMI Impact iPad accessoires en onderdelen 3 23-12-13 20:36
films kijken op extern scherm hordi015 iPhone accessoires en onderdelen 3 21-05-10 17:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:53.