Berichten. Foto's in lagere kwaliteit versturen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat men dochter een tijdje naar het buitenland vertrekt en daar geen WiFi zal hebben. Was ik op zoek of het mogelijk is foto's in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichten. Foto's in lagere kwaliteit versturen
Omdat men dochter een tijdje naar het buitenland vertrekt en daar geen Wi-Fi zal hebben. Was ik op zoek of het mogelijk is foto's in berichten in een lagere kwaliteit te versturen om haar databundel wat te sparen. Zo kwam ik op de optie van Berichten - Afbeeldingen lage kwaliteit
Heeft iemand hiermee soms ervaring want ik heb wat testjes gedaan met deze optie. En op het zicht zie ik niet echt verschil tussen een foto verstuurd met deze optie aan of uit. Weet er soms iemand of deze optie wel degelijk werkt. En hoe je bijvoorbeeld de eigenschappen (resolutie, afmetingen en zo van die dingen bedoel ik) van een foto in een bericht kunt nakijken. Mvg, Vic |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar niemand die dit gebruikt, of ervaring heeft met deze optie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Versturen van berichten met Iphone | Luistervinkje | iPhone algemeen | 4 | 12-04-17 12:11 |
'berichten' bericht versturen met toetsenbord | Niex | iPad Apps | 5 | 11-01-12 23:52 |
kan geen SMS berichten versturen 3GS 5.0.1 | hvhoenselaar | iPad algemeen | 0 | 19-12-11 23:55 |
berichten versturen | deschilder | iPhone Apps | 4 | 11-08-10 10:19 |
|
|