Messenger-berichten blijven binnenkomen op iphone6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iphone6 komen er steeds Messenger berichten binnen, terwijl mobiele data voor Messenger uit staat. (Instellingen-mobiel netwerk-mobiele data) Voor de duidelijkheid: wifi staat uit, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Messenger-berichten blijven binnenkomen op iphone6
Op mijn iphone6 komen er steeds Messenger berichten binnen, terwijl mobiele data voor Messenger uit staat. (Instellingen-mobiel netwerk-mobiele data)
Voor de duidelijkheid: Wi-Fi staat uit, alleen mobiele data (instellingen-mobiel netwerk) staat aan. Ik heb bij instellingen-messenger gekeken en ook hier staat mobiele data uit. Hoe kan het zijn dat ik nog altijd Messenger berichten binnenkrijg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Message berichten blijven bewaard op ipad hoe kan ik dat verwijderen? | Baer | iPad algemeen | 2 | 08-06-14 14:50 |
Contacten en berichten blijven bewaard | PacMan | iPhone algemeen | 2 | 19-11-12 10:27 |
verwijderde sms berichten blijven zichtbaar | gonne | iPhone algemeen | 0 | 12-10-11 15:33 |
Gewiste berichten blijven in geheugen | bhonne | iPhone algemeen | 7 | 31-01-11 22:09 |
verzonden berichten blijven zichtbaar ondanks verwijdering i phone 4 | hansdeur | iPhone algemeen | 0 | 20-12-10 21:02 |
|
|