Na verwijderen foto's toch nog 8gb geheugen in gebruik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had op mijn iphone x met 64gb, 25gb in gebruik voor foto's. Ik heb alles gekopieerd naar mijn laptop en vervolgens alle foto's op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na verwijderen foto's toch nog 8gb geheugen in gebruik
Ik had op mijn iphone x met 64gb, 25gb in gebruik voor foto's. Ik heb alles gekopieerd naar mijn laptop en vervolgens alle foto's op de iphone verwijderd. Er staan nu maar 15 foto's op en toch blijft er bijna 8gb in gebruik voor foto's, best wel vreemd. Zie bijlage
Hetzelfde doet zich voor op de ipad pro. Ik heb gezocht op het forum, maar kon hier niets over vinden. Iemand een idee? Bedankt vast Wim Laatst gewijzigd door PentaxK7; 08-09-18 om 23:55. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je ze ook verwijderd uit je recent verwijderd?
|
|
|||
|
|||
Daar stonden een paar foto's in, die ik nu heb verwijderd en nog steeds bijna 8gb in gebruik.
|
|
|||
|
|||
Geef eens een harde reset, kijk dan of je nu meer ruimte hebt.
|
|
|||
|
|||
Helaas, geen resultaat. Wat mij opviel is dat er ook geheugen bezet is door Netflix, terwijl ik al de gedownloade films heb verwijderd. Na verwijderen van deze app en opniew installeren was dit in orde. Hetzelfde verhaal voor Affinity Photo op de iPad.
De beste optie is waarschijnlijk zowel de iphone als de ipad terugzetten naar fabrieksinstellingen |
|
|||
|
|||
Eens zoeken naar een app voor je computer waarmee je het bestandssysteem van je iPhone kan zien en zo eens rondneuzen waar de ruimte naartoe gaat. Ik gok dat het hier een probleem zal zijn met de preview-versie van je foto's die is blijven staan. Zou niet mogen natuurlijk...
|
|
||||
|
||||
Kijk eens in je telefoon (instellingen, geheugengebruik) zelf hoeveel geheugen de fotos aangeeft?
iTunes wil er nog wel eens naast zitten... |
|
|||
|
|||
Ik heb de info al uit de telefoon, ik zal trouwens eens kijken wat iTunes aangeeft. Maar bedankt voor het meedenken
|
Labels |
foto, geheugen probleem, iphone x |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
berichten app is leeg maar geeft toch 7gb aan geheugen aan | Sandys | iPhone algemeen | 2 | 24-08-17 16:18 |
Memory App die geheugen gebruik per app laat zien? | bvstrien | iPhone Apps | 3 | 26-04-12 14:17 |
Geheugen en gebruik. | Balyoz | iPhone algemeen | 11 | 14-11-11 00:34 |
Geheugen gebruik Gmail? | Marcel Folkerts | iPhone algemeen | 2 | 21-01-09 17:43 |
|
|