twee-staps-verificatie uitschakelen iOS12? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar iOS12 krijg ik bij instellingen telkens melding (uitroepteken) te zien dat ik twee factor authenticatie kan instellen. Ik kan alleen kiezen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Twee factor authenticatie uitschakelen iOS12?
Sinds de update naar iOS12 krijg ik bij instellingen telkens melding (uitroepteken) te zien dat ik twee factor authenticatie kan instellen.
Ik kan alleen kiezen uit "instellen" of "niet nu". Kies ik voor laatste optie, verschijnt de melding enige tijd later weer. Bij beheer Apple account kan ik het niet veranderen. Hoe kom ik hier definitief van af ? Laatst gewijzigd door Guest-20180926152807; 19-09-18 om 15:41. Reden: Fout in titel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone op IOS12 PB. Geen homekithub meer via Apple TV 3 | Driesdk | iPhone algemeen | 3 | 24-08-18 16:57 |
twee staps verificatie op Ipone 5 ontbreekt | jw48thr | iPhone algemeen | 6 | 20-06-17 08:37 |
"Verificatie in twee stappen" vs "Identiteitscontrole met twee factoren" | XIII | iPhone algemeen | 0 | 09-04-16 13:04 |
|
|