//

Iphone op IOS12 PB. Geen homekithub meer via Apple TV 3

Iphone op IOS12 PB. Geen homekithub meer via Apple TV 3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In de publieke beta van iOS 12 kan mijn iPhone geen connectie meer maken met mijn Apple TV 3 als homekit hub (ik weet dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-18, 14:14
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard Iphone op IOS12 PB. Geen homekithub meer via Apple TV 3

In de publieke beta van iOS 12 kan mijn iPhone geen connectie meer maken met mijn Apple TV 3 als homekit hub (ik weet dat de automatiseringen sowieso niet werkten, maar een Apple TV 3 werd wel officieel ondersteund als hub voor remote verbindingen).

Is er nog iemand die dit merkt, dit ergens heeft gelezen, of ligt dit enkel aan mij?

De homekithub via Apple TV 3 was al wat buggy in het verleden, je moest vaak meerdere malen uit iCloud signen op alle devices en een tijdje wachten voor het in orde kwam, maar nu krijg ik het met de beste wil van de wereld niet meer klaar. De Apple TV staat nog in de woning app, maar er staat 'geen verbinding' naast.

Voor alle duidelijkheid, ik zoek geen hulp, en ik weet dat een Beta een Beta is.
Ik zou gewoon graag weten of het bij anderen gewoon wel werkt. Of het nog mensen opgevallen is, en of dit deel is van de uitfasering van de Apple TV3.
Als dat het geval is, had ik dat graag op voorhand geweten van Apple, want dat 'obolete maken' van devices na een update zonder het te zeggen begin ik wat beu te worden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-18, 15:10
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driesdk Bekijk bericht
Voor alle duidelijkheid, ik zoek geen hulp, en ik weet dat een Beta een Beta is.
Volgens mij niet als ik jouw laatste regel lees

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driesdk Bekijk bericht
Als dat het geval is, had ik dat graag op voorhand geweten van Apple, want dat 'obolete maken' van devices na een update zonder het te zeggen begin ik wat beu te worden.
Voor beta's wordt ook altijd afgeraden om deze op productie devices te installeren omdat er functie kunnen zijn die, zonder vooraf aangekondigd te zijn, niet werken.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #3  
Oud 24-08-18, 15:42
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

@jemmie

Ik vraag me af waar je las dat het een productie device was.
En neemt dat mijn vraag of anderen het ook merken weg dat ik het alsnog op voorhand zou willen weten als het niet gaat werken?

Damn, en ik had nog zo een disclaimer geschreven om arrogante betweters te mijden.

Maar,... whatever, ik lees net dat de beta's van Mojave ook geen AppleTV 3 in hun "woning" app hebben staan, dus ik ga er van uit dat het inderdaad niet meer zal kunnen.
Ik kijk reikhalzend uit naar de melding van Apple bij het publiceren van de officiële iOS12 dat de AppleTV 3 geen homekit hub meer kan zijn. Maar na 25 jaar Apple weet ik ondertussen dat ze dat soms wel eens "vergeten".
  #4  
Oud 24-08-18, 15:57
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Waar lees jij dat ik jouw beschuldig van het installeren van een beta op een productie device?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple watch speelt geen muziek meer af op iphone rwakker Apple Watch algemeen 5 12-10-15 11:57
iPhone accepteert geen nieuw Apple id meer steps1 iPhone algemeen 0 04-09-14 15:11
Windows: Geen Iphone meer in Itunes na installatie Apple TV stuk iTunes 0 25-01-14 15:25
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! ruud2000 Odido (T-Mobile) 4 30-06-10 17:20
Donwload van apple, nu geen werkende iphone meer Wilco65 Archief 5 30-08-09 20:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:50.