Upgraden nieuwe iPhone vanaf 6s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 2,5 jaar oude iPhone 6s met batterijproblemen. Hoog tijd om te upgraden zou je denken. Er zijn nu 3 opties mogelijk: Batterij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Upgraden nieuwe iPhone vanaf 6s
Ik heb een 2,5 jaar oude iPhone 6s met batterijproblemen. Hoog tijd om te upgraden zou je denken. Er zijn nu 3 opties mogelijk:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is strikt persoonlijk denk ik.
Ik zou zelf eerst m'n iOS upgraden naar v11.4.1 (er van uitgaand dat je profiel up-to-date is) en 30 euro stukslaan voor een nieuwe batterij. En dan na een week of twee bij jezelf te rade gaan wat op dat moment voor jouw de meerwaarde van een '7'cq '8' zou zijn ten opzichte van je '6S' met het meest recente iOS en een verse batterij. |
|
||||
|
||||
iOS 12 maakt oude toestellen sneller.
Ik zou die €30 daarom uitgeven aan een nieuwe batterij; zelfs als je de 6S gaat verkopen/weggeven.
|
|||
|
|||
En is de accu na de update plotseling weer in ere hersteld who knows??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Upgraden vanaf 4.2.2 voor JB | GeJee | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 17-10-11 12:06 |
iPhone: 3GS vanaf 3.0 naar 3.1 met upgraden baseband | RobinvD | Jailbreak | 1 | 04-10-09 13:04 |
|
|