iPhone accepteert geen nieuw Apple id meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op mijn iPhone een nieuw (reeds aangemaakt) Apple ID wil invoeren in de App Store of bij iCloud, zegt hij dat het maximum ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone accepteert geen nieuw Apple id meer
Als ik op mijn iPhone een nieuw (reeds aangemaakt) Apple ID wil invoeren in de App Store of bij iCloud, zegt hij dat het maximum gratis accounts is bereikt. Ik kan dit nieuwe Apple ID dus niet gebruiken op mijn iPhone.
Ik heb in het verleden wel meerdere Apple IDs op mijn iPhone gebruikt, maar wil nu per se dit nieuwe Apple id gebruiken. Hoe kan ik dit toch doen? Kan ik op een of andere manier zien welke apple ids gekoppeld zijn aan mijn iPhone en deze deleten ofzo? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
apple id |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen mail meer verzenden: "Server accepteert de ontvanger niet" | Gridl1968 | iPhone algemeen | 6 | 17-12-13 22:30 |
IPhone 4s accepteert geen Tele2 simkaart | Anna57 | iPhone algemeen | 10 | 13-11-13 18:19 |
3gs accepteert geen simcard meer | tvtje | iPhone algemeen | 1 | 02-04-12 19:31 |
|
|