//

Mijn iPhone s'nachts uitgevallen aan lader.

Mijn iPhone s'nachts uitgevallen aan lader. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 5s lag vanacht net zials iedere nacht aan de lader naast mij op het nachtkastje, gisteravond had ik de wekker gezet om 09.59 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-09-14, 12:13
theuts theuts is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard Mijn iPhone s'nachts uitgevallen aan lader.

Mijn iPhone 5s lag vanacht net zials iedere nacht aan de lader naast mij op het nachtkastje, gisteravond had ik de wekker gezet om 09.59 (op de iPhone). Vanmorgen werd ik door mijzelf wakker om half 11 en probeerde de telefoon te ontgrendelen. Hij deet niets meer, ook de aan knop pakte die niet. Daarna trok ik de lader uit en probeerde ik opnieuw op te starten, dit werkte wel. Na 5 minuten aan de gang valt opeens de verbinding compleet weg (Wi-Fi en mobiele netwerk) en een 10 sec later doet alles het weer...

Weet iemand wat de oorzaak kan zijn van dit voorval, ik heb me namelijk verslapen en 1 keer maakt niet uit maar moet niet vaker gebeuren.

Gr. Tom

Laatst gewijzigd door theuts; 03-09-14 om 12:13. Reden: Iphone type erbij
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-14, 17:05
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Probeer om te beginnen eerst eens een harde reset te doen. Daarna even controleren of de wekker wel goed functioneert.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S werkt alleen aan de lader Coentjee iPhone algemeen 4 06-09-14 06:54
Iphone gaat aan en uit op de lader en laptop dwight11 iPhone algemeen 17 05-09-14 11:56
Iphone 4s aan de lader % ten zakken? apotheosis iPhone algemeen 7 17-10-11 18:12
I-Phone uitgevallen en niet meer aan te krijgen Markgoessens iPhone algemeen 9 21-12-09 10:10
ik kan geen lader vinden voor mijn iphone usa ikke25 iPhone accessoires en onderdelen 8 14-07-09 22:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:09.