IOS 12 en Pioneerradio discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de installatie van IOS 12 heb ik geen audio uit meer via de lightning (usb) kabel. Tot nu verbond ik mijn iPhone X via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS 12 en audio uit via lightning kabel (Pioneerradio)
Sinds de installatie van IOS 12 heb ik geen audio uit meer via de lightning (usb) kabel.
Tot nu verbond ik mijn iPhone X via de lightning kabel met mijn Pioneer auto radio. Het aan of uitzetten van de Restricted Mode usb geeft geen effect. Het vreemde is dat alle overige functies wel functioneren. De radio display geeft de titels weer en ik kan de iphone ook pauzeren e.d. echter audio blijft komen uit de iphone zelf. Dit geld voor alle audio, zowel voor de apple muziekapp als streaming muziek. Heeft iemand een oplossing hiervoor? Ik kan in de instellingen verder niets ontdekken. Qua radio instellingen is er uiteraard ook niets veranderd. Alvast dank. Groet, Robert Laatst gewijzigd door Robert78; 26-09-18 om 10:41. Reden: aanvulling |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vermoedelijk de Restricted Mode waarbij je lightning poort toestemming moet geven om data te versturen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je hebt onder Face ID en toegangscode de optie USB-accessoires aangezet?
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
audio, bekabelde aansluiting, ios 12 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|