Tik om te activeren’ (Tap to Wake) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen allen, ik heb een vraag, Ik ben in het bezit van de iPhone XS en daar zit de functie ''Tik om te activeren’ (Tap ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tik om te activeren’ (Tap to Wake)
Goedemorgen allen, ik heb een vraag,
Ik ben in het bezit van de iPhone XS en daar zit de functie ''Tik om te activeren’ (Tap to Wake) '' op. Wat ik lees is dat het meer batterij zou verbruiken, is er iemand die er ervaring mee heeft? Hebben jullie deze functie aanstaan of toch uitgezet? Laatst gewijzigd door toosstoel; 25-09-18 om 08:31. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem aanstaan en logischerwijs zal dit meer batterij kosten...
Echt ervaring heb ik er nog niet mee aangezien ik mijn XS pas sinds vrijdag in bezit heb. |
|
|||
|
|||
Enige vraag die je moet stellen is of je't gaat gebruiken. Het verbruik van de batterij voor zoiets is minimaal op een dag.
Ik heb een Apple Watch dus tik nooit mijn iPhone aan om iets te zien. Pick up to wake heb ik wel, want als ik m'n iPhone vastneem, wilt dat zeggen dat ik iets wil doen en dan is de FaceID ook meteen gebeurd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Teamviewer Wake On LAN functie | The Raptor | Desktop-applicaties | 0 | 02-08-15 20:55 |
wake up tijd instellen | Jolieenn | iPhone Apps | 1 | 30-07-10 01:31 |
Testers: Wake On Lan | sossienl | Archief | 14 | 11-03-08 19:48 |
|
|