//

IOS 12 ervaringen met iPhone 6s

IOS 12 ervaringen met iPhone 6s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand die ervaringen met IOS 12 op een iPhone 6S wil delen. Volgens Apple zou alles veel beter en sneller moeten gaan, maar wat zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-09-18, 12:12
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard IOS 12 ervaringen met iPhone 6s

Iemand die ervaringen met IOS 12 op een iPhone 6S wil delen. Volgens Apple zou alles veel beter en sneller moeten gaan, maar wat zijn jullie bevindingen? Wat mij vooral heeft weerhouden om Ios11 te installeren zijn de vele al of niet foute geruchten over het batterij verbruik. Is dit nu met Ios12 ook verholpen?

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-18, 13:44
Guest-20180926152807
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vic55 Bekijk bericht
Iemand die ervaringen met IOS 12 op een iPhone 6S wil delen. Volgens Apple zou alles veel beter en sneller moeten gaan, maar wat zijn jullie bevindingen? Wat mij vooral heeft weerhouden om Ios11 te installeren zijn de vele al of niet foute geruchten over het batterij verbruik. Is dit nu met Ios12 ook verholpen?

Mvg, Vic


Bevalt in het algemeen op mijn 6S.
Enig nadeel is als je meerdere apparaten gebruikt met zelfde account, dat je door twee factor authenticatie alle toestellen toegang moet geven.
Ook daarna kan inlog met de account password nog gevraagd worden.
Of het sneller is geworden door iOs 12 kan ik niet echt vaststellen.
  #3  
Oud 24-09-18, 13:52
Mariche Mariche is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 214
Standaard

Eigenlijk nooit batterij problemen gehad met mijn 6s (geen Plus).
De originele zit er nog in en geeft 92% capaciteit aan.
Nu ben ik geen intensieve gebruiker; dat scheelt natuurlijk.
Heb inderdaad wel het idee dat het allemaal wat sneller en soepeler reageert.
Ben tot nu toe dus blij met iOS 12.
  #4  
Oud 24-09-18, 18:05
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Dank u voor de reacties. Op zich heb ik ook niet zo echt een groot probleem met de batterij hoor. Ik kocht men iPhone januari 2016 en dus is hij nu iets meer dan 2 en half jaar in gebruikt. Of ik een intense gebruiker ben, denk ik niet, de meeste dagen heb ik zo een 30 / 40% batterij gebruikt. En volgens de app Battery Life ben ik wel al 13% aan maximale capaciteit verloren.
Maar ik heb dus nog niet een van de versies Ios 11 geïnstalleerd omdat ik daarover regelmatig las dat sommigen met een 6S beweerden dat hun batterij veel sneller leeg liep dan voordien. En hiervoor wou ik hier even pijlen of dergelijke "problemen" - "geruchten" zich ook met Ios12 voor doen.
  #5  
Oud 24-09-18, 18:38
pennydehaan pennydehaan is offline
• iOS 11.3
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 140
Standaard

Mijn iPhone 6s+ Was met iOS 11.3.1 inderdaad sneller leeg. Maar gek genoeg na jailbreak niet meer (vreemd)
Nu toch de overstap naar iOS 12 gedaan, dit ten bate van watchOS 5, en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Alles loopt soepel en de batterij vertoont geen kuren. Wel slijtage, maar goed ik ben wel een veelgebruiker. Het is m’n pc, m’n boek, m’n agenda, m’n wekker, m’n netflixscherm, m’n afstandsbediening, m’n navigatie en ga nog maar even door.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s ervaringen rsnhakan iPhone algemeen 804 16-09-16 22:41
Ervaringen iPhone 6 (plus) Wally© iPhone algemeen 286 02-04-15 21:28
Ervaringen iPhone 5s Emper iPhone algemeen 8 22-09-13 13:51
Ervaringen iPhone 5 Juan kamperlekuuk iPhone algemeen 14 18-10-12 16:16
Ervaringen met iPhone OS 3.0 Destiny Archief 1439 17-06-09 19:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:10.