//

Opvolging iphone SE: 7 plus of 8 plus?

Opvolging iphone SE: 7 plus of 8 plus? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Momenteel heb ik een iphone SE 16gb (te leen) die ik nu ongeveer een half jaar gebruik, maar ik wil nu graag zelf een ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 29-09-18, 12:45
hilversum1981 hilversum1981 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows

Standaard Opvolging iphone SE: 7 plus of 8 plus?

Goedemorgen,

Momenteel heb ik een iphone SE 16gb (te leen) die ik nu ongeveer een half jaar gebruik, maar ik wil nu graag zelf een toestel bestellen.

Ik heb hiervoor 2 android toestellen gehad, maar heb een macbook pro, en wil graag een apple watch dus wil om die reden gewoon bij iphone blijven. Voor de android toestellen was iphone 6 mijn laatste toestel.

Ik gebruik mijn toestel erg veel voor werk (mail, kalender, chats) en prive (vooral browsen, mail, whatsapp, een simpel spelletje). Omdat ik er zo veel mee doe, zou ik graag een groot scherm willen, dus ik kijk naar de iphone 7 en 8 plus.
Maar welke zal ik doen?

Want de 8 plus is redelijk nieuw, heeft 64 gb basis opslag (lekker), en is natuurlijk iets sneller.
Maar met de 7 plus spaar ik zo'n 130 euro uit tov de 8 plus. En in mijn auto heb ik draadloos opladen, maar wil ik apple car gebruiken moet ik 'm alsnog met een snoer verbinden. Draadloos zal ik dus niet zo vaak gebruiken.
De vraag is dus, die 130 euro pakken, of ga ik spijt krijgen als ik nu niet de 8 plus pak (voordelen waar ik niet aan denk?).

Ik moet er overigens 2 jaar mee doen. Aanschaf is een gewoon een los toestel (simkaart heb ik van m'n werk), en ik kan een deel declareren van het toestel (1 keer per 2 jaar).

Bedankt voor het meedenken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 01-10-18, 14:58
BlankStar BlankStar is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: OS X

Standaard

Je moet puur naar je budget kijken. Hoeveel wil/kan je uitgeven.

Met dat budget koop je dan best het nieuwste toestel dat er nog in past.
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten