Siri reageert niet meer op He, Siri op iOS12 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Tot en met de laatste update van iOS11 gebruikte ik Siri vrij veel. Sinds de update naar iOS12 reageert Siri niet meer op het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Siri reageert niet meer op He, Siri op iOS12
Hoi!
Tot en met de laatste update van iOS11 gebruikte ik Siri vrij veel. Sinds de update naar iOS12 reageert Siri niet meer op het commando He, Siri. Ik heb al een soft reset, hard reset, He siri uit en aan zetten geprobeerd. Niets lijkt meer te werken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ander hoesje / protector misschien.
Bij mij reageert Siri ook niets als mijn telefoon in het klap-hoesje zit.
|
|||
|
|||
Leek me niet de perfecte oplossing, aangezien ik voor de upgrade dezelfde bumper-protector had, maar toch geprobeerd.
Dit blijkt de oplossing.... sterker nog, ik heb de bumper terug geplaatst, en Siri doet het nog steeds. Dank je wel! |
|
|||
|
|||
Bij mij reageert he siri ook niet. Paar keer opnieuw geconfigureerd wat ook goed gaat. Maar het wil niet werken.
|
|
|||
|
|||
Geen problemen hier. iOS12 sinds de eerste beta...
Volledige reset van toestel proberen? |
|
|||
|
|||
uit en aan hielp niet, maar reset wel. Het werkt.
|
Labels |
ios12, siri |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Siri reageert niet meer na update iOS 9.2 | Qobus | iPhone algemeen | 2 | 24-12-15 16:52 |
Siri reageert niet op microfoon | koz | iPhone algemeen | 19 | 09-12-15 17:23 |
|
|