Oproep signaal Iphone X discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Soms word ik gebeld en hoor ik niets. Mijn Iphone trilt dan wel. Dit probleem is er niet altijd, dat is juist het vreemde....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oproep signaal Iphone X
Soms word ik gebeld en hoor ik niets.
Mijn Iphone trilt dan wel. Dit probleem is er niet altijd, dat is juist het vreemde. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mogelijk staat je Iphone aan, in dt geval geeft hij een bescheiden geluid als de telefoon op uit zet is het geluid normaal (hard)?
|
|
|||
|
|||
Bedoel je dat je de persoon aan de andere kant niet hoort? Of je de iPhone geen beltoon hoort afspelen?
Laatst gewijzigd door BlankStar; 01-10-18 om 14:54. Reden: typo |
|
|||
|
|||
Hij speelt soms geen beltoon af, telefoon staat op uit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone chasht na inkomd oproep | stepha4 | Jailbreak | 1 | 01-03-13 23:11 |
Probleem Iphone Alleen SOS oproep | SpecialEdition | iPhone algemeen | 12 | 31-05-10 10:32 |
Software: Navigon signaal - Tomtom geen signaal | dettie | iPhone Navigatie | 8 | 04-09-09 23:34 |
België: Voicemail/gemiste oproep ipv oproep | Macbook-jan | Overige providers België | 1 | 07-04-09 11:26 |
iPhone 3G In Nood Oproep Status. | Derenze | Archief | 1 | 24-11-08 18:19 |
|
|