XR: Amerikaanse versie anders dan Europese? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of het een goed idee is om een XR in de VS te kopen, versus in Europa? (prijs is een pluspunt: zo'n 200 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
XR: Amerikaanse versie anders dan Europese?
Weet iemand of het een goed idee is om een XR in de VS te kopen, versus in Europa? (prijs is een pluspunt: zo'n 200 euro goedkoper).
MAAR volgens de spec-pagina is er een klein verschil qua radiochip. De Europese is de A210. De Amerikaanse A1984. Zowat alles is hetzelfde, behalve dit: bij de Amerikaanse ontbreekt FDD-LTE band 28. Alle andere twintigtal banden die de Europese gebruikt heeft hij wel. Wat ik me afvraag: is dit een probleem? Maakt die ene ontbrekende FDD-LTE-band een verschil uit, of helemaal niet? Wie weet dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
https://www.droidapp.nl/tips-en-tric...nden-techniek/
ik heb eigenlijk nog nooit een usa iphone gehad (denk stuk of 10 ) die hier in europa niet werkt tot en met de X een XR kan ik dus niet 100% zeker zeggen Wel opletten dat de iphone uit usa simlockvrij gekocht word kan erg duur worden om die te laten simunlocken |
|
|||
|
|||
Welja, ik denk niet dat een West-Europese provider band 28 gebruikt... Maar ik ben daar niet zeker van.
|
|
|||
|
|||
Zoals reeds gezegd. Je moet er op letten dat het een toestel is dat simlockvrij is, dus niet vasthangt aan één Amerikaanse provider. Anders werkt je sim-kaartje van thuis niet.
Veiligste is kopen in een officiële Apple Store. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G Amerikaanse versie & Europese versie. | Distle | Archief | 2 | 12-07-08 16:15 |
|
|