Ervaringen Iphone Xs Max discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat zijn de ervaringen met de Xs Max? Een beest van een toestel, met dat 6,5 inch scherm?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaringen Iphone Xs Max
Wat zijn de ervaringen met de Xs Max? Een beest van een toestel, met dat 6,5 inch scherm?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Xs Max, voorheen de X. Heel blij mee! Ligt lekkerder in de hand dan de X. Het scherm is bijzonder, door de grootte en de resolutie is alles gestoken scherp. Kleuren zijn prachtig. De snelheid is van ultrasnel naar hypersnel gegaan, dat merk ik eerlijk gezegd nauwelijks. Het geluid is wel opvallend beter.
Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!
|
|||
|
|||
Ik kom van iPhone 7 plus 128 gitzwart en heb nu iPhone XS Max 256 zwart ... vind het geluid idd beter zeker in landscape mode en scherm ook ... tot nu toe vind ik batterij net even snel leeg gaan en heb mijn locatie bepalingen allemaal gereset .... dus enkel waar ik minder mijn locatie voor nodig heb heb ik allemaal uit gezet .. om batterij te sparen ...
Voor de rest top toestel ... Touch id mis ik niet echt ... enkel om app te downloaden uit app store vind k het raar dat je 2 maal op aan/uit knop moet drukken ??
|
|||
|
|||
Ik heb een XS Max, 256GB. Komende van een iPhone 6 is dat een enorm verschil voor mij. Kortom, super toestel. Met de iPhone 6 zat ik op het einde van de dag nog aan een 20% batterij, waar dat met de XS Max nog 60% is. Groot verschil.
Wi-Fi, zowel als 4G is aanzienlijk sneller, top toestel. |
|
|||
|
|||
Ik vind hem veel te groot. Ik heb vroeger de 6 Plus gehad (was de eerste hele grote iPhone) en erna terug een gewone 7 gekocht.
Zit onhandig in je broekzak, heel vervelend met één hand te bedienen... Als ik een groot scherm wil, neem ik de iPad wel even |
|
||||
|
||||
Een patat van een device !!! (Xs Max 256 Gold)
Wel met case en een glass screen protector... Je wil nie weten wat een herstelling kost... Touch id...Home button..? Wa's da..?
|
|||
|
|||
Ik twijfel nog of ik mijn Iphone X moet vervangen door een Xs Max...
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem nu een paar weken maar bevalt me wel. Het enige wat ik mis dat je niet direct het percentage van je batterij kan aflezen.Daar moet je 1 handeling meer voor doen. En de homeknop mis ik niet, ik heb amper hoeven te wennen aan het toestel.FaceID gaat ook lekker , alleen als je in de morgen wakker wordt met een verfrommeld gezicht , gaat het wat moeilijker ;-)
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iPhone laten liggen waar hij ligt en even aan Siri vragen. Nog makkelijker ;-) En als je't vraagt kan ze ook even vertellen hoe't zit met je Apple Watch en AirPods. #handig
|
|
|||
|
|||
Ik heb intussen ook de Xs Max 256gb gekocht. Zeer snel gewend aan het grotere formaat. Zeer tevreden over het grote scherm.
Wat ik wel merk. De tweede speaker vooraan/bovenaan het toestel is heel stil. Ik test dat door de onderste speaker af te dekken met een vinger. Het geluid dat dan uit de bovenste speaker komt, is heel stil. Is dit normaal? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s ervaringen | rsnhakan | iPhone algemeen | 804 | 16-09-16 23:41 |
Ervaringen iPhone 6 (plus) | Wally© | iPhone algemeen | 286 | 02-04-15 22:28 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen | jap74 | iPhone algemeen | 13 | 13-09-10 08:48 |
Ervaringen met iPhone OS 3.0 | Destiny | Archief | 1439 | 17-06-09 20:21 |
|
|