//

Helderheid dimt automatisch en op willekeurige momenten

Helderheid dimt automatisch en op willekeurige momenten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Valt me een tijdje op dat mijn helderheid automatisch dimt, zelfs bij een volle batterij. Automatisch dimmen en alle overige instellingen zoals verhoogd contrast ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-17, 21:20
broscy broscy is offline
• iOS 10.3.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 6
Standaard Helderheid dimt automatisch en op willekeurige momenten

Hi,

Valt me een tijdje op dat mijn helderheid automatisch dimt, zelfs bij een volle batterij. Automatisch dimmen en alle overige instellingen zoals verhoogd contrast en aangepaste weergave staan uit. Gebeurd continue de hele dag door..

Lijkt soms ook dat mijn iPhone heel warm wordt.. Wellicht heeft het daarmee te maken.?
Ik hoop dat iemand dit euvel kent. Ik wordt er gek van..

Thanx alvast voor jullie reacties


Gaat om een iPhone 6 met iOS 10.3.2
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-17, 22:13
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

als de iphone te heet word word automatisch het scherm gedimd als deze bv achter je raam ligt in de volle zon kan deze erg heet worden en dimt het scherm dus
  #3  
Oud 22-06-17, 22:17
broscy broscy is offline
• iOS 10.3.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 6
Standaard

Dank voor je reactie.

Ok dat kan ik begrijpen maar wordt hij dan zó vaak te heet? Terwijl ik dit bericht typ dimt het scherm ook..
Hij ligt op de lader en is inderdaad behoorlijk warm vooral aan de bovenkant bij de front camera.

Dacht misschien is het iets door een iOS update oid.
  #4  
Oud 17-10-18, 16:14
proximusboyke3166 proximusboyke3166 is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: kuurne belgie
Berichten: 6
Standaard

ik heb een 7 plus en mijn probleem is als de iphone om een of andere reden moet afsluiten en terug starten staat de helderheid helemaal dicht. Ik heb een andere gel$kregen omdat ze niks vonden maar met de nieuwe heb ik hetzelfde probleem ! Iemand een oplossing ?
  #5  
Oud 18-10-18, 12:08
BlankStar BlankStar is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Opwijk, België
Berichten: 189
Standaard

Heel bizar? En welke iOS en zo? Want in je profiel staat "iPhone 5 16Gb". Misschien eens updaten
  #6  
Oud 18-10-18, 13:12
proximusboyke3166 proximusboyke3166 is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: kuurne belgie
Berichten: 6
Standaard

profiel aangepast het is een 7 plus met de laatste nieuwe versie maar met de eerste 7 plus begonnende problemen in mei, dus dan was de 12 nog niet beschikbaar
  #7  
Oud 21-10-18, 21:01
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Bij mij vergelijkbaar verhaal. Echter, telefoon wordt niet warm.Het maakt niet uit of de telefoon aan de lader light of niet. Bij mij gebeurt het om zo veel tijd.In het donker is het nog te doen, maar in de volle zog is het iets lastiger om helderheid te vinden en herstellen.
Heb wel de laatste update gehad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Automatisch aanpassen helderheid op iPhone 5 Neosto iPhone algemeen 1 23-01-13 02:26
Automatisch aanpassen helderheid ??? dgh iPhone algemeen 5 19-12-12 03:07
iphone met ios 5.0.1 jailbreak start op willekeurige momenten op, help! robyboy Jailbreak 0 19-03-12 09:33
App die op willekeurige momenten een signaal geeft tsjanl iPhone Apps 3 03-03-12 09:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.