Email laad niet automatisch in, geen notificaties, geen badge nummer symbool discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De emails komen alleen binnen als men de mail app activeerd. De emails worden niet meer automatisch ververst op de achtergrond en op het begin ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email laad niet automatisch in, geen notificaties, geen badge nummer symbool
De emails komen alleen binnen als men de mail app activeerd. De emails worden niet meer automatisch ververst op de achtergrond en op het begin scherm wordt dan ook niet aangegeven hoeveel emails er zijn binnengekomen. Dit is waarschijnlijk gebeurt na de 12.0 update. Heb nu de 12.1 en het probleem blijft. Krijg nog steeds niet te zien of ik nieuwe mail heb gekregen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier op Xr 128GB. Een enkele mail bereikt het notificatiescherm wel. De rest niet en (dus) ook niet op de gekoppelde Apple watch 4.
|
|
|||
|
|||
Oplossing gevonden. Blijkt een instelling te zijn in de Gmail app waar je kunt kiezen voor primaire notificaties, alle notificaties en geen notificaties. Stond bij mij op primair dus vandaar. Op notificatie voor alle mail gezet en het werkt weer normaal. Uiteraard moeten ook in iOS instellingen/berichtgeving/gmail de instellingen goed staan. Dat was al wel het geval bij mij.
|
|
|||
|
|||
Ik maak gebruik van ziggo mail en daarin is geen oplossing te vinden
|
|
|||
|
|||
Ik kan enkel melden dat iCloud in combinatie van de standaard mail app prima werkt...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Watch 4 geen notificaties email. | Hannyp | Apple Watch algemeen | 26 | 20-01-19 21:48 |
Geen badge symbool iOS 10.1 | dhoog | iPhone algemeen | 7 | 31-10-16 16:42 |
iPhone 3Gs - App store: badge symbool | cadsite | iPhone algemeen | 5 | 23-10-13 11:47 |
Krijg geen badge-app symbool voor de verjaardagen in de agenda | cruizer001 | iPhone algemeen | 4 | 18-08-13 13:30 |
Appstore: geen background check / geeft geen updates aan in badge indicator | Lezz | iPhone Apps | 0 | 02-06-09 12:34 |
|
|