App installeren lukt niet ( niet compatibel ) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi.... Ik heb een I pad. MD510LL/A Deze is geüpload naar 10.3.3 Nu wil ik een app installeren van teamviewer deze zou volgens extra informatie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App installeren lukt niet ( niet compatibel )
Hoi....
Ik heb een I pad. MD510LL/A Deze is geüpload naar 10.3.3 Nu wil ik een app installeren van teamviewer deze zou volgens extra informatie moeten werken vanaf 10.0.0 . Wanneer ik dit probeer krijg ik de melding downloaden mislukt niet compatibel Ik snap hier niks van . Is er iemand die weet hoe je dit oplost App. Komt uit de app store ( niet van de een of andere website ) Alvast bedankt voor de moeite |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens bij compabiliteit in de appstore onder teamviewervof jouw device daarbij staat.
|
|
|||
|
|||
Hoi...
Hij staat bij compabiliteit in de app store Dat is dus een van de dingen die ik niet snap |
|
|||
|
|||
Probeer een harde reset " hometoets en powerknop" langdurig samen indrukken tot het apple symbool verschijnt.
|
|
|||
|
|||
Hoi
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
APP installeren lukt niet | fel1963 | iPhone Apps | 0 | 29-11-11 18:14 |
installeren lukt niet | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 3 | 27-01-08 23:12 |
|
|