Simlock ontgerendelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik wil bellen of SMS'en verschijnt er een venster met de melding Simlock actief OK of ontgrendel Ik moet dus eerst ontgrendelen. Hoe kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Simlock ontgerendelen
Wanneer ik wil bellen of SMS'en verschijnt er een venster met de melding
Simlock actief OK of ontgrendel Ik moet dus eerst ontgrendelen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn simlock altijd actief staat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk nog een keer je nieuwe software draaien, want het is niet gebruikelijk dat je sim pin er telkens op schiet!
|
|||
|
|||
hier ook na elke reboot komt die melding weer een instelling ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of is het zo dat je dat elke keer te zien krijgt? Dus niet alleen na een reboot? |
|
|||
|
|||
Citaat:
thx |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
is het niet slimmer om de simpincode gewoon aan te laten. Stel je hebt em uitstaan en hijs gejat dat er niet mee geflikfooit wordt in de zin van bellen en smsen.
Hij zal wel je spelletjes kunnen spelen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
simlock?! | kamaron | Archief | 4 | 24-11-10 10:11 |
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij | Dagavu | Unlock | 0 | 25-09-10 14:22 |
Simlock?!?! | Lunatic | Archief | 4 | 21-08-10 19:59 |
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? | Rub3n | Archief | 4 | 27-02-10 11:22 |
Simlock 1.1.3 | henkie007 | Archief | 1 | 27-04-08 09:28 |
|
|