iTunes wil ingestelde Xs max weer als nieuwe telefoon instellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vanmiddag eigenaar van een gouden Xs Max 256GB. Jippie Lekker opgeladen en tijdens de installatie maar besloten eens geen reservecopie terug te zetten. Even ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes wil ingestelde Xs max weer als nieuwe telefoon instellen
Sinds vanmiddag eigenaar van een gouden Xs Max 256GB. Jippie
Lekker opgeladen en tijdens de installatie maar besloten eens geen reservecopie terug te zetten. Even de boel naast m'n iPad gehouden wat Wi-Fi-instellingen synct en verder m'n apps er handmatig weer opgezet en ingesteld. Hier ben ik twee uur mee zoet geweest. Als laatste wou ik mijn muziek even syncen met iTunes. Sluit ik de Xs aan op mijn windows 10 pc, opent iTunes en krijg ik volgend scherm te zien: itunes.jpg Ik heb dat destijds met de iPad ook gezien, klikte toen op "Configureren als nieuwe iPad" (stond nog niet zoveel op) en werkt prima. Je kan mijn wens al wel raden: ik hoef dit scherm niet en wil iTunes gewoon gebruiken zonder meer; de iPhone is reeds goed geconfigureerd. Hoe doen we dat? tnx Gert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar moet je gewoon "nieuwe iPhone" aanklikken, gebeurt er niks, iTunes gaat gewoon werken.
Vreemd en ingewikkeld van iTunes allemaal... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 blijft staan in taal en regio instellen en geeft een slot weer in iTunes. | wille | iPhone algemeen | 3 | 21-07-15 21:48 |
badge app icon telefoon instellen | d3debian | iPhone algemeen | 4 | 17-04-14 14:54 |
Itunes ziet nieuwe telefoon | hammie1000 | iPhone algemeen | 0 | 16-01-13 23:05 |
Hoe zet ik adressen van oude telefoon in mijn nieuwe G4 zonder iTunes? | Talliebally | iTunes | 2 | 24-11-10 12:50 |
|
|