Calender Iphone delen met Android discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Heb de relevante artikels hier gelezen maar zie niet direct een antwoord op mijn vraag... Tot kort geleden hadden mijn vrouw en ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Calender Iphone delen met Android
Hey,
Heb de relevante artikels hier gelezen maar zie niet direct een antwoord op mijn vraag... Tot kort geleden hadden mijn vrouw en ik een iphone en tot dan verliep het delen van een agenda super!! Nu heb ik mijn iphone aan de jongste dochter gegeven en heb ik haar android overgenomen. Nu de vraag... Hoe deel ik in godsnaam terug onze agenda met elkaar? Heb op internet ook al veel gelezen,maar ik zie door de bomen het bos niet meer.. ALVAST BEDANKT!! Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die me kan helpen?
|
|
|||
|
|||
Misschien overgaan op Google Agenda, daar kan je je agenda delen.
|
|
|||
|
|||
miss op een Android forum vragen? of op een algemeen forum zoals tweakers
|
|
|||
|
|||
THX VOOR DE REACTIES!
De Google agenda heb ik aan de praat gekregen op beide toestellen,nu zoek ik enkel nog de instellingen om op mijn vrouw haar iphone de Google agenda en de Iphone agenda te synchroniseren... Iemand? |
|
|||
|
|||
IK heb beide op mijn iphone staan. IK voer de afspraken in de iphone agenda en die worden direct in de google agenda gesyncroniseerd. Heb je bij instellingen van google agenda ook bij accounts beheren icloud aangevinkt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thx voor je reactie! Ik denk dat ik in de buurt zit... Mijn vrouw haar Iphone agenda wordt gekopieerd naar haar Google Agenda en naar mijn Google agenda maar als ik iets aanpas in de Google Agenda veranderd er niets in de Iphone agenda |
|
|||
|
|||
Je moet dan wel de juiste agenda aan klikken anders blijft hij in je persoonlijke agenda staan en niet in de gezamenlijke.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Outlook Calender op iPhone 4 | Olden | iPhone algemeen | 3 | 25-10-14 11:38 |
iphone 5 calender scrolled verder | miekie75 | iPhone algemeen | 4 | 15-06-13 22:25 |
Calender delen | colliehome | iPhone algemeen | 0 | 01-12-09 19:25 |
Calender Iphone kwijt.... | spinner | iTunes | 1 | 16-05-09 16:56 |
|
|