whatsapp discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben mijn oude telefoonnummer kwijt zodat ik whatsapp niet van mijn i phone 4 kan halen om te herinstalleren. Zo kan ik niet eens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
whatsapp
Ik ben mijn oude telefoonnummer kwijt zodat ik whatsapp niet van mijn i phone 4 kan halen om te herinstalleren. Zo kan ik niet eens in *installeren"komen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik snap helemaal niet wat je bedoeld
|
|||
|
|||
sorry, onduidelijk geformuleerd. Bottom line is dat ik mijn i phone 4 niet kan herinstalleren. (instructies op internet werkten niet.)
|
|
||||
|
||||
je iphone 4 is te oud om whatsapp erop te zetten bedoel je ?
|
|
|||
|
|||
nee, re-install werkt niet
|
|
|||
|
|||
Ben je je simkaart met bijbehorende telefoonnummer kwijt.?
Voor herinstalleren van whattsapp heb je het gebruikte telefoonnummer en bijbehorende simkaart nodig, heb je die niet? Jammer dan , opnieuw beginnen met een vers telefoonnummer oude berichten zijn dan niet te herstellen uitgaande dat je WA autonatisch laat backuppen. Je vraagstelling is zeer summier om te helpen. |
Labels |
telefoonnummer kwijt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|