Iphone wordt volledig weergegeven in Windows verkenner discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik mijn iphone aansluit via USB op mijn pc dan wordt die weergegeven in Windows verkenner. Maar wanneer ik dan de inhoud wil bekijken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone wordt volledig weergegeven in Windows verkenner
Wanneer ik mijn iphone aansluit via USB op mijn pc dan wordt die weergegeven in Windows verkenner.
Maar wanneer ik dan de inhoud wil bekijken en erop klik krijg ik de map DCIM te zien met daarin nog enkele submappen zoals 100CLOUD, 103APPLE, 104APPLE. Het valt me echter op dat niet alle foto's worden weergegeven en dat de foto's in die submappen redelijk verouderd zijn. Waarom worden ook de recente foto's niet meer weergegeven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 wordt niet meer in Windows 7 herkent bij verkenner | nataliel | iPhone algemeen | 19 | 15-07-15 08:57 |
Iphone niet herkend in windows verkenner | jolienie | iPhone algemeen | 3 | 12-02-14 11:53 |
Iphone niet meer in Windows Verkenner | epalli | Archief | 5 | 20-11-10 20:33 |
Windows Verkenner reageert nietmeer (Windows 7) | Rivinn | iPhone algemeen | 1 | 12-01-10 22:15 |
Foto: Geen iphone (camera) in windows verkenner | mbuskens | Muziek, foto & video | 1 | 12-10-08 15:54 |
|
|