//

van 6s naar 8 zonder nieuwe dingen?

van 6s naar 8 zonder nieuwe dingen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik kocht onlangs een 8. Ik maakte eerst een backup van mijn 6s (met Itunes) en zette deze backup dan op mijn 8. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-03-19, 18:47
Dirkteur Dirkteur is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 28
Question van 6s naar 8 zonder nieuwe dingen?

Beste,

Ik kocht onlangs een 8. Ik maakte eerst een backup van mijn 6s (met Itunes) en zette deze backup dan op mijn 8.
Ik merk nu dat ik geen enkele nieuwe beltoon od heb. Het lijkt gewoon mijn 6s maar dan op de 8.
Is dit correct, zit er dan geen verschil van de 6s naar de 8 (qua beltonen ed)? Of heb ik eigenlijk mijn 6 identiek op de 8 gezet?
Zo ja, hoe los ik dit dan best op, hoe maak ik dan wel een goede backup van mijn apps en dergelijke zo dat ik deze op de nieuwe 8 kan zetten?

Graag jullie hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-19, 18:50
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

beltonen zijn volgens mij nog steeds de standaard beltonen
je zou ook eens 3 u tools kunnen gebruiken om alles over te zetten van je 6s naar je 8
data migratie is een optie met 3 u tools
Ook het zelf maken van ringtones of om ringtones te downloaden is mogelijk met 3 u tools
succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
foto's naar nieuwe iPhone zonder backup terug te zetten OriginalJeroen iPhone algemeen 10 08-12-16 09:44
Nieuwe user zonder naar fabrieksinstelingen te gaan crazyman iPad algemeen 2 26-09-12 09:01
[iPhone 3GS] Dingen doen zonder een toegangscode in te vullen S¡mon iPhone algemeen 4 28-06-09 19:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:06.