Apparaat koppelen met bluetooth lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Nuki lock en deze wil ik met mijn iphone 8 bedienen. Via Wi-Fi is dit geen probleem maar via bluetooth wel. Omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apparaat koppelen met bluetooth lukt niet
Ik heb een Nuki lock en deze wil ik met mijn iphone 8 bedienen. Via Wi-Fi is dit geen probleem maar via bluetooth wel. Omdat ik hem niet gekoppeld krijg met mijn toestel blijft de verbinding steeds wegvallen. Hierdoor zijn de batterijen en accu van beide apparaten snel leeg.
Mijn vraag is; Hoe los ik dit op? De ene keer is er een goede verbinding maar deze valt zo weer weg. En op mijn iphone zie ik het zoekwieltje alsmaar draaien. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid over niet aangesloten bluetooth apparaat | Dvbtje | iPhone algemeen | 0 | 28-01-19 13:46 |
Ipad herkent bluetooth apparaat niet | Schenk | iPad algemeen | 9 | 16-04-16 21:26 |
Problemen met itunes koppelen/MTP USB-apparaat | hot12345 | iPhone algemeen | 2 | 16-11-14 14:47 |
2e iphone koppelen met carkit lukt niet | nimax | iPhone algemeen | 9 | 08-09-12 10:33 |
IPhone koppelen aan bluetooth apparaat | Haes | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 06-02-09 21:56 |
|
|